The road of the Live scores.


Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΑΜΕ...........

Ειχα προταση απο παοκ και αεκ ειπε ο Σανκαρε αλλα τους απεριψα με μιας γιατι εδω ειδα οτι με θελουν πραγματικα διοικηση και προπονητης. 
«Περιμέναμε τρεις μήνες με όλα αυτά που συμβαίνουν. Η δουλειά μου είναι το ποδόσφαιρο, ζω από αυτό και είμαι χαρούμενος που βρήκα την καινούργια μου ομάδα. Αυτό που θέλω είναι να κάνω σωστά την δουλειά μου , ο Άρης είναι μεγάλη ομάδα και είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ και ανυπομονώ να βοηθήσω την ομάδα» είπε χαρακτηριστικά, ενώ ακόμα πρόσθεσε: «Είχα πολλές προτάσεις από άλλες ομάδες όπως τον παοκ και την αεκ.    Προτίμησα όμως τον Άρη. Είναι μια μεγάλη ομάδα με ιστορία σε Ελλάδα και Ευρώπη και με πολύ καλή οργάνωση. Μίλησα με τον προπονητή και πρόεδρο, είδα πόσο με θέλουν και αποφάσισα να συνεχίσω την καριέρα μου στον Άρη».

Εν τω μεταξυ ο Σανκαρε προπονηθηκε το απογευμα ενω ο Ουμπιντες οχι!   Παντως ο Κωστας Καπετανος συναντηθηκε με τους παλιους του συμπαικτες αφου ως γνωστον ηρθε για τον Σακη Τσιωλη απο τον Ολυμπιακο Βολου πιο πριν.   Τωρα μαζι με τους τεσσερεις παλιους του συμπαικτες θα ειναι αρκετα ευκολη η ενταξη τους καθως η παρεα θα ειναι γνωριμη και τα παιδια θα μπουνε γρηγορα στο πνευμα της ομαδας και στις απαιτησεις της.
Ενθουσιασμος και χαμογελα στους φιλους της ομαδας κυριως για το φτυσιμο που εριξαν και την πορτα που εκλεισαν σε παοκ και αεκ.     Τα παλληκαρια γνωριζουν τι συμβαινει επακριβως οποτε ηρθαν με το κατεπειγον στον ΑΡΗ!!!    Τετοια Ευρωπη αλλωστε επαιζαν και στον Βολο.
Εαν θελει ο προπονητης μας μπορει να τους παρει και να τους βαλει στον αγωνα με την Ξανθη.
Αρχιζουν τα γουστα και ξεκιναμε και εμεις οπως σε ολα τα πεταλα της γης.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου