The road of the Live scores.


Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ.

Ηταν τοτε που ο Αθανασιαδης ωμα απεριπτε την προταση που καταθεσαμε εγω (ΕΓΩ) μαζι με τον Ιταλο φιλο μου τον Μαρκο.
Θελαμε να φερουμε (και φεραμε) τον Ραιαν απο την Ιρλανδια σε επαφη με τον προεδρο του συλλογου ωστε να βοηθησει αμεσα με τρεις τεσσερεις παικτες δανεικους απο την Μαντσεστερ Γιουναιτεντ.   Η απαντηση του ηταν οτι δεσμευτηκαν με την Σιτι του Μαντσεστερ και ετσι δεν επρεπε να γινει αυτη η κινηση.
 Κολλητος ο Ραιαν με τον Σερ Αλεξ Φεργκιουνσον ηρθε με αεροσκαφος στην Θεσσαλονικη οπου τον περιμενε ο προξενος της Ιρλανδιας και στου Ρογκοτη συνεφαγαν με την διοικηση του ΑΡΗ για να βγαλουν αποτελεσμα.   Ολα κυλησαν καλα και εμενε να ειδοποιηθει κατοπιν στην Ιρλανδια ο Ραιαν για το αποτελεσμα των ανθρωπων του ΑΡΗ.  
Ο καιρος περνουσε και ουτε ενα FAX που να λεει οτι αποριπτουν η οχι την προταση.
Το ιδιο και με Φωτοβολταικη εταιρια απο Αμερικη την ωρα που οι του απανω μαχαλα εκλειναν συμφωνια με την UCAR.
Ολα αυτα τα γραφω για να πω επιτελους αυτο που ειχε γινει για να γινει ο ΑΡΗΣ δυνατος εστω με δανεικους της Μαν. Γιου και δεν ηθελαν να τους πληρωνουν κιολας.  Μια συμφωνια με τον Ραιαν (οσοι γνωριζουν) που δεν ηξερε κανενας που θα κατεληγε.    Ο φιλος μου ο Μαρκο ο Ιταλος ειχε πεισει τον Ραιαν στο καστρο του στο Δουβλινο να βοηθησει εμπρακτως τον ΑΡΗ.

Ειμαι περηφανος που εφτασα στα γραφεια με ολοκληρωμενη προταση και ομως δεν μπορεσα να φτασω στο τελος την αποστολη μου.

Τωρα με πεντε προτασεις ολο και κατι καλο θα βγει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου