The road of the Live scores.


Τρίτη 12 Αυγούστου 2014

ΟΠΟΥ ΛΑΛΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΟΚΚΟΡΟΙ...........................

Ο καθενας εχει και την δικη του γνωμη.
Ναι στην Γ' Εθνικη και Α.Φ.Μ Γαζωρου , ναι στην Β' Εθνικη και υπερηφανεια , οχι σε ΑΡΗ τραβεστι , ζητω τα 100 χρονια ναι στην ενισχυση , ναι του Αρβανιτιδη του πρωην ισχυρου ανδρα της Βεροιας , οχι του Αρβανιτιδη γιατι ποιος ξερει τι ακουσε ο δολιος και πολλα πολλα αλλα.
Κανεις μας δεν ξερει που θα αγωνιστει ο ΑΡΗΣ μας , ο δικος μας ΑΡΗΣ.
Ρε κουφαλες ολοι σας.   Τοσο κακουργοι ειστε ολοι σας;    Φαγανε -τε τα παντα και τωρα που ο συλλογος σας χρειαζεται βαζετε παλι το συμφερον σας πανω απο τον ΑΡΗ;
Δεν μπορειτε να κανετε μια επιτροπη σωτηριας βαζοντας τα απαραιτητα χρηματα ο καθενας σας;
Δεν μπορειτε να δωσετε λυση στα δυσκολα;    Αρα στα ευκολα οπως και εγω δινω λυσεις ετσι κι' εσεις!    Τα τρωω εγω χωρις να δω το αυριο τα τρωτε και εσεις.   Εγω ομως παλευω τωρα με τις τραπεζες να σωσω το σπιτι μου πληρωνοντας την εφορια τα χαρατσια και ολα τα συναφη.   Δουλευω και πληρωνω.    Εσεις;    Χωρια που εγω ειμαι αξιος στην αγορα οσο χρεωμενος και αν ειμαι.
Στο βαθος του χρονου θα ξεχρεωσω.   Το παλευω και ειμαι στην πιατσα.  Με τις διακοπουλες μου με τα μινι γουστα μου και με την παρουσια μου στην πιατσα.   Δεν επεσα στα ματια των φιλων μου κα-θο-λου.     Εσεις;    Με κλιμακα παντα βεβαια λειτουργειστε καπως.    Κινηθειτε δειξτε μας οτι εχετε δυναμικη για να σηκωσετε τον ΑΡΗ μας -σας.    Δωστε λυση επιτελους εστω και τωρα.
Μην αφηνετε να χαιρονται τα κοπροσκυλα που θελουν την ΑΡΕΙΑΝΑΡΑ μας χαμηλα ωστε να μην εχουν εμποδιο στα μακροχρονια σχεδια τους.
Λεφταδες του κωλου δεν ειστε.   Ανθρωποι εγνωσμενης αξιας και επιφανεις ειστε.
Μα τι διαολο;     Δεν μπορειτε να βαλετε ισοποσα ποσα σωτηριας;     Απομακρυνετε δε τον καθε ΜΑΛΑΚΑ που προσπαθει να πεισει οτι αυτο που παει να γινει ειναι κακοβουλο ειναι προστυχο ειναι ατιμο για τον συλλογο και θελει να τον ξεκανει και και και.
Αν αποφασισετε 5-6-10 ατομα δικα μας απο την κιτρινη οικογενεια , τοτε ποιος θα μπορεσει να μπει εμποδιο;     Αφου θα τον τους παρασυρετε με την δυναμη σας με τα σωματα σας ενωμενα και σαν μια γροθια θα << χτυπησετε >> τον τους οποιονδηποτε παει να μπει μπροστα σας.
Οι ωρες ειναι κρισιμες και εσεις παιζετε.    Παιζετε εις βαρος της αγαπημενης ομαδας που παλευει στην εντατικη.    Υπαρχει λυση.   Και ειστε εσεις.   Οι επιθανεις.
Οπου λαλουν πολλοι κοκκοροι αργει να ξημερωσει.   Αυτο παθαμε και εμεις.
Ο κοσμος δε επαθε γερο ταρακουλο.    Εχει μια ταση τρελας , βουβαμαρας , βαριεμαρας αδιαφοριας καθως εμπαιζεται διαρκως μηνες τωρα απο ολους.
Β' ;    Γ ;   Αποφασιστε.    Ειπαμε.  Ο καθενας θελει τον ΑΡΗ ετσι οπως τον θελει.  
Να μπειτε μπροστα εσεις που τα 'χετε και αντε επιτελους να βγει η αποφαση να τελειωνουμε πια!!!
Αι στον κορακα.
Τα ονοματα μεμονομενα μας εχουν κουρασει.     Ενα σχημα δεν ειδαμε.   Ενα κανονικο σχημα που θα απαρτιζεται απο φραγκατους να τα χωσουν να γινει η αρχη.     Ο ΑΡΗΣ ειναι ολων μας.    Ολοι σας - μας θα χαιρομαστε που σωσαμε την ομαδα.   Και μετα ας γραψετε οτι ο α) εδωσε 60.000 Ευρω ο β) εδωσε 55.000 Ευρω ο γ) εδωσε 50.000 Ευρω ο δ) εδωσε 20.000 Ευρω ο ε) εδωσε 30.000 Ευρω.
Το συνολον ξερετε ποσες χιλιαδες Ευρω δινει στην ΑΡΕΙΑΝΑΡΑ μας;    
Παει αυτο ξεποεραστηκε ;    
Σκυψετε τα κεφαλια κανετε τον τελευταιο σας υστατο αγωνα και παρετε αποφασεις τωρα!!!
ΑΡΗΣ ειναι τα παντα ολα σε αυτην την ζωη.
Υπερηφανεια ντομπροσυνη δυναμικη.
Και εμεις ;   σ' ολα τα πεταλα της γης.     Οπου παιζει ο0 Θεος δεν θα ειναι μοναχος.
Μακαρι να κανετε το σωστο για τον ΑΡΗ μας - σας.   Μακαρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου